torsdag 6 augusti 2009

Mera sommarfoton


Lite skrytfoton igen, i brist på annat! *S*
Det drar ihop sig till Gotlandsresan och träffen med T-birdklubben.
Det ska bli spännande, eftersom denna klubb är ny för oss, och vi bara känner ett fåtal av medlemmarna sedan tidigare. Och så ska vi njuta Gotland.
Vi fick problem med hemresan efter färjekollisionen förra veckan och valde därför att åka hem två dagar senare, så vi får tillfredsställa vår nyfikenhet lite mer!

Här ska vi bo!

Fuchsiorna stortrivs i värmen, men behöver en tropisk dusch både morgon och kväll!

En annan av årets Fuchsior, vet inte vad den heter, men den är stoooor!
I år har jag bara 3 st som ska övervintra, så det ska väl gå bra;)
Världens mest generösa ros, Astrid Lindgren, som bara blommar och blommar!
Helt otrolig!
En Pärlemofjäril, så vitt jag kunnat utröna. Har jag fel får du gärna berätta vad det kan vara.
Den finns i massor här och är väldigt vacker!
Den vackra Påfågelöga!

Annars har vi strålande sommarväder denna vecka. Barnbarnen är här ibland och plaskar och har kul (hoppas jag). Herrn i huset pysslar med bil och moped och livet med LCHF knallar på!
Just nu går viktminskningen sakta, men så är det ju. Blodsockret har iaf sjunkit ännu en bit, jättehärligt!

Om detta slitande bara kunde påverka humöret, vore det en jättevinst, men det är väl att önska för mycket antar jag.......*S*

Kram Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Eva!
Har beundrat dina fina blom- och fjärilsfoton, kanonfina!
Jag hör av mig när du är tbx från Gotland, önskar dig fina dagar där!
Kram/Maria