söndag 6 december 2009

Andra Advent, vart tar tiden vägen?

Istället för att motionera snabeldraken idag, blev det en läcker kladdkaka efter nytt recept.
Fick provsmaka hos en av mina svägerskor förra helgen, och den var bara himmelsk.....
Ska bjuda min styrelse på den i morgon, när vi har terminens sista styrelsemöte;)


Tog men en liten shoppingtripp till Vällingby Centrum mitt på dagen, men det var väl tusen andra som tänkte samma tanke, så det blev inte så mycket shoppat.
Hittade nostalgiskt 70-talsinspirerade blockljus på Lagerhaus, så dom fick följa med hem! Älskar blockljus den här årstiden, och dom här lyser så stilla och vackert!
Igår hade kören avslutningskonsert, Adventsmodellen, och det gick väldigt bra och var rasande trevligt.
Många besökare, och kören var fantastisk som bakat och donat i förväg, och jobbade som den värsta myrstack både före och efter konserten!
Tack till er alla, ifall ni tittar in här nångång;)
Själv blev jag uppvaktad med den mest otroliga Azalea jag någonsin haft, så nu måste jag bara sköta om den ordentligt. Inte min favorit, när det gäller överlevnad, men så vackra att se på!Det blir sen middag idag, viktiga saker som fixning med finbilen kom emellan, så just nu skriker magen efter något att jobba med.
Sen blir det Foyle's War i TV-soffan, senare ikväll! En otroligt fin serie, som rekommenderas varmt. Engelsmännen är suveräna när det gäller historiska serier!

Trevlig Andra Advent till alla som kikar in här!

//Eva





Inga kommentarer: