måndag 19 april 2010

Säkraste vårtecknet;)


Här hänger hon igen, äldsta barnbarnet som ibland är mera apunge än människounge;)
I den här bommen över hammocken har hon hängt och klängt sen hon var i 4-årsåldern tror jag. Nu är hon snart 11 och börjar nästan bli för lång för övningar, men som om det skulle stoppa henne....*S*

När hon var liten satt jag alltid med hjärtat i halsgropen, men numera har hon så nära till 'botten' att det känns helt lugnt;)
Men ett säkert vårtecken är det.........och det gör mej så glad!

säger mormor Eva

2 kommentarer:

Karin Evby sa...

Tack för länken till din blogg!
Hit ska jag komma oftare.
Så härlig bild på äldsta barnbarnet, jag var och kanske är fortfarande en klängapa.
Må bra! Kram Karin (Rubin)
Välkommen till mig, http://pixelmojan.se

Eva sa...

Tack snälla Karin!
Kul med nya besökare.
Jag uppdaterar efter tid och lust, men nu när våren kommer är det roligt att gå ut och fotografera igen;)
Kram Eva