onsdag 22 oktober 2008

Datorlös bloggare.....hahahaha

Ja, det låter ju inget vidare, men helt datorlös är jag inte, bara till 90%.
Sitter med en- gammal slö 'Ellen-Dellen' med minimal hårddisk och dito minneskapacitet, så det blir inga bilder just nu.

Men skriva kan man ju, och försöka kommunicera med omvärlden;)

Min stationära är på uppgradering och jag ser fram emot att få hem en piggare och snyggare burk, inbyggd i helt nytt chassi. Dessutom lite nytt invändigt och ett nytt tangentbord. Mitt gamla är så slitet att man nästan inte ser bokstäverna längre. Tur man lärt sig skriva utan att titta;)

På fredag är ordningen återställd igen, om killarna håller vad dom lovat på LionTech! Min hovleverantör!

Jag kan också berätta att hardtopen till T-birden var TUNG!!!! Fasansfullt! Så i det avseendet är den definitivt ingen 'tjejbil'. Men det är ju lite lättare att ha den taklös nu när diverse småjobb måste göras.

Till helgen ska vi ställa upp Mustangen i Fyndbörsgaraget, för att göra allt för att få den såld förstås.

Ha det bra alla ev läsare....*S*
/Eva

2 kommentarer:

Nunne sa...

Klockan på bloggen går fel. Eller vill du inte lämna sommaren...
Kram Gun

Eva sa...

Aj då, undrar om jag kan fixa det. Tack för påpekandet;)
Kram Eva