torsdag 27 november 2008

Dan före dan.....

Nej då, jag har inte tappat tideräkningen, det är bara det att i morgon ska min kör göra sitt livs uppdrag. Det största vi någonsin gjort faktiskt, nämligen sjunga åt ett Eventbolag som i sin tur arrangerar en stor konferens för deltagare från hela landet.
Först ska vi sjunga på morgonen, när deltagarna kommer för att uthärda ett antal mer eller mindre roliga konferenstimmar. Vi är överraskningen i arla morgontimma!

På kvällen ska vi sjunga på ett av Stockholms mest anrika nöjesställen, nämligen Berns Salonger, för i princip samma konferensdeltagare, men nu i samband med middag och underhållning!

Själv har jag dragits med ett virus i fyra veckor, och är ännu inte helt kurant, men lever på hoppet att jag ska vara pigg som en nötskrika i morgonbitti, så jag också kan vara med och skriva historia för kören Tonfisskarna!

Håll en tumme för oss alla!

Kram Eva

1 kommentar:

Nunne sa...

Jag håller bägge tummarna.
Kram Gun