lördag 19 juli 2008

Bornholm nästa

Så är det nästan dags för avfärd till en efterlängtad semestervecka på den danska ön Bornholm.
Jag har alltid drömt om att få åka dit, och nu ska det alltså bli verklighet. En hel vecka ska vi tillbringa där. Bo på ett litet hotell i Allinge som ligger på öns nordvästra spets, i ett hus som från början varit en bondgård, byggd 1772!

Måhända finns det gamla spöken också?

50 m till havet och 200 m till Centrum. Kan man ha det bättre? Ingen matlagning och marktjänst på hela veckan, utan allt serveras.....mej!!! OK, och herrn i huset, man han är ju lite vanare än jag, kan man säga;)

Firade min 29-e födelsedag idag......för vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen på, men min goa dotter med familj gav mej en hel påse 'avkoppling', SPA-produkter och annat för min egen njutnings skull! Härligt! Och läsning från min 'styvdotter'......

Har varit lat hela dagen och inte passat upp på mina gäster, utan dom har passat upp på mej, det var väldigt trevligt!

Jag är naturligtvis laddad med kameran i högsta hugg, så jag hoppas få med mej lite fina bilder hem igen!

Till dess...........ha det så bra du som eventuellt läser detta!!!
Jag blir väldigt glad för kommentarer, bara så du vet;))



Kramar från Eva

PS Det är fullmåne............det ursäktar det mesta;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Spöken .. Hoppas att du fick se en hög :-)

Anonym sa...

Testing testing