torsdag 11 mars 2010

Lite nybakat......



I förrgår blev jag så sugen på att baka, så när herrn i huset stack till stan satte jag en liten bulldeg. Det blev iaf ca 60 bullar och det räcker en stund. Doftade himmelskt i hela huset!


Och idag kom lusten tillbaka, så jag gjorde en spetskaka på recept från min kompissa i Järvsö, som är världens bästa kakbakerska. Min receptbok är full av Birgittas härliga och goda kakor och annat. Inte att förglömma äkta ostkaka från Järvsö!!

Oj, nu blev jag sugen på det också, men det är lite för stort projekt just nu.

Bullar och spetskaka får räcka att bjuda styrelsen för kören på ikväll när vi har sista mötet före årsmötet! Lite festligare kanske, tänk om vi inte blir omvalda....*S*

Solen skiner och det droppar från taken och jag min idiot sitter här;))

/Eva


Inga kommentarer: