söndag 21 december 2008


Trevlig 4-e advent till er alla!

Julen närmar sig med jättekliv, men i år tar jag det varligt, inte så mycket stök, bara det som känns mest Jul!

Nu hänger dom röda gardinerna i köket, dom tillsammans med den stora julstjärnan (blomman), adventsstakar och stjärna (stjärna!) gör att det känns lite juligt.

Ute känns det inte alls juligt. Inte en gnutta snö här! Bara regn och blask och grått!
Som tur är vänder ju ljuset idag - vintersolståndet - och den känslan är skön, även om det tar ett tag innan man verkligen märker det!
Själen har inte tagit in det ännu, men det kommer;)

Det här året har varit ett turbulent år med många jobbiga och sorgliga händelser. Jag önskar av hela mitt hjärta, både för mina nära och kära, mina bästa vänner och för mej själv, att 2009 ska bli ett år att minnas med glädje!

En positiv inställning kanske hjälper, försöka duger!

Ha en riktigt skön helg, och julstressa inte......om en vecka är julen förbi.....

Kram Eva

Inga kommentarer: