torsdag 28 augusti 2008

Minisemester

Nu drar jag till Härliga Hälsingland ett tag, kanske bortåt en vecka, vi får se hur länge vi står ut med varandra, min gamla kompissa, hennes man och jag;)

Avkoppling blir det iaf, från tandläkare, stress kring föreningslivet, vardagslunken och sysslorna här hemma.
Dom finns säkert kvar när jag kommer hem, men vem bryr sig!

Tur det finns mail och telefon så man kan hålla kontakt ändå, för så fort jag kommer hemifrån längtar jag hem igen! Helknasigt, men sådana är kräftor!

Förhoppningsvis kan jag uppdatera lite under tiden, kanske lite bilder!

Om nu någon skulle läsa det här, så vinkar jag hej då, tuffar iväg fredag morgon, och ha det bra utan mej här hemma;))

Kram Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är hjärtligt välkommen. Det ska bli roligt att ses igen.
Kram Nunne