lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag


Jaha, och.....som de yngre skulle säga;) Vem bryr sig, egentligen! Men visst är det gulligt, mellan alla förälskade. Och de små barnen får små hjärtliga presenter, för visst lyder vi krafterna!!! Dom kommersiella!! Jag också, men bara småtöserna.....vad gör man inte för att samla lite +poäng som mormor....*sssss* Vi har varit barnvakt åt sambons två barnbarn idag, och det gick jättebra. Lillpojken som bara grinat när han såg mej förut (hemska gamla tant!) kom och kramades ett otal gånger idag, och det kändes så himla gott! Ointressanta bloggar pratade just Spanarna om på P1 igår. Och visst är jag skyldig, men låt oss få ha våra små dagboksanteckningar ifred. Även om ingen läser, så lämnar vi väl lite små fotspår i cyberrymden! Egen tillfredsställelse kanske.....att få berätta något!

Inte samhällsomstörtande, inte kändisar, inte något speciellt alls.........men kanske vi mår lite gott av det! Och kommunicerar med vänner som är långt borta!
Nog om det! Annars gillar jag radioprogrammet Spanarna! Lyssnar varje vecka och njuter av deras verbala kullerbyttor och kloka ord!

Jag har gjort två goda affärer den här veckan.....vem bryr sig?.....jo min plånbok!
Har lyckats få tag i Blixten jag letat efter till min kamera, till ett riktigt bra pris, och fått ett par nya terminalbrillor för ett ännu bättre pris!

Hoppas ni alla får en hjärtans trevlig Hjärtedag- och kväll!

Kram Eva



Inga kommentarer: