tisdag 10 februari 2009

Idag är jag arg.....

...på både det ena och det andra.

Mest arg på människor som kräver hjälp, får det om än med visst berättigat motstånd, och som sen går och baktalar mej bland sina arbetskamrater och får famnen full av sympati!
Utan att berätta hela sanningen!

Och arg på Folksam som vid återbetalning av en försäkringspremie automatiskt sänder en utbetalningsavi från SwedBank. Vem har Swedbank? Inte vi iaf! För att lösa in beloppet tar SB naturligtvis betalt. Tack Folksam, för hjälpen!
Och visste ni att Folksam (en gång arbetarrörelsens försäkringsbolag) bytt till SwedBank, därför att Folksams VD kommer från SwedBank! Fy!!!!

Och arg på en arrogant och snobbig läkare på vårdcentralen! Som läxar upp mej för att jag stod i kassan och betalade när 'Hans höghet' behagade kalla på mej. Jag skulle se till att jag var där i tid!
Vilket jag var, 15 minuter för tidigt! Men det var i väntrummet! Det visste inte herr Arrogant om. Dessutom visade han inte den minsta medkänsla eller förståelse, och ägnade mesta tiden åt att föreläsa. Mina frågor ignorerades! Fy!!!!

Och arg på vissa vuxna personer som inte kan prata normalt, utan måste skrika och gapa och gå på som den värsta hamnsjåare, så snart dom inte blir strukna medhårs hela tiden!

Fy fabian vad jag är arg idag.........riktigt heligt förb.....d!
Tur man kan skriva istället för skrika;)

/Eva

2 kommentarer:

Sara sa...

Oj, det var värst vad ilsket det var. Märkte inte det så mkt i går...:)
Hoppas humöret är bättre idag!
Kram Sara

Eva sa...

Hrmf.....jo det samlade på sig igår, men jag har släppt ut luften i ilskeballongen nu, så det är lugnt!
Nu ska jag ut i det vackra vintervädret!
Kram från din ömma moder