tisdag 7 juli 2009

Äntligen regn och åska


Idag kom regnet.......i massor väl blandat med åska!
Härligt att få luften tvättad, och jag tror växtligheten njöt också.
Himmelens portar öppnade sig men det blev ju inte så många mm ändå.

Garagenedfarten fick iaf en liten sjö, och vi fick väldigt bråttom att rensa ur gallren framför garagedörrarna. Fullt med grus och löv. Det vore ju inte så kul att få in en massa regnvatten i garagen!

Här hemma håller vi på med kostomläggning just nu. Den nya metoden heter LCHF och om den kan man läsa på Annika Dahlqvists blogg bland annat.
Faktum är att efter bara knappa två veckor syns det redan på vågen, men viktigast är att det också ska märkas på blodsockret. Hasses framför allt. Om mitt eget vet jag NADA, och det är väl lika så gott det kanske....*S*

Men jag ligger inte i riskzonen, så jag känner mej rätt trygg!
Har dessutom tagit massor med blodprover i vår, och allt var så bra, så bra!
Jag är frisk som en Nötskrika.....hahahaha!

Snart dax för kvällen 'Clou', ännu ett avsnitt av 70-talsserien M*A*S*H...
Jäpp, sån är jag, älskar den serien!!!

Kram Eva




Inga kommentarer: