tisdag 14 juli 2009

Längtar efter mina barnbarn....

Ja, jag längtar efter dom OCH deras mamma förstås, min älskade dotter.
Jag är ju bortskämd med att ha dom på nära håll, så när dom är bortresta känns det alltid väldigt tomt. Men man blir väl så där fånig när man får barnbarn;)

Men nu är dom hemma i stan igen och jag gläder mej åt att få träffa dom i morgon!

En mamma som har fullt upp, nästan dygnet runt, är gråsparven, som matar och matar och matar.
Skillnaden är väl att i fågellivet delar man på jobbet!
Trodde ungarna skulle flyga ut igår eller idag, men i skrivande stund matas det fortfarande, kanske i morgon. Bäst hålla katten inne då;)
Från och med i morgon är jag gräsänka över helgen. Ärligt talat ska det bli riktigt skönt att bara rå sej själv!!! Känns nästan lyxigt!

Man behöver lite tid från varandra också, inte bara med varandra!
//Eva

Inga kommentarer: